بازی Zelda: Tears of the Kingdom برترین بازی تاریخ اپن کریتیک شد

به گزارش عکس پارسی، بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در حال حاضر بالاترین امتیاز را در بین تمامی بازی های تاریخ در وبسایت اپن کریتیک (OpenCritic) کسب نموده است.

بازی Zelda: Tears of the Kingdom برترین بازی تاریخ اپن کریتیک شد

نقدهای این دنباله که برای مدت ها بسیاری از گیمرها منتظر انتشار آن بودند، اندکی قبل از انتشار بازی منتشر شد و خبر از شاهکاری دیگر از نینتندو دادند. مدتی پس از منتشر شدن نمرات رسانه های مختلف، وبسایت جمع آوری نقد اپن کریتیک تایید کرد که این بازی در حال حاضر با امتیاز 97.223، بالاترین امتیاز را در بین تمامی بازی های تاریخ در این پلتفرم دارد. در رتبه دوم سوپر ماریو ادیسی با امتیاز 96.81 و نسخه قبلی زلدا یعنی Breath of the Wild در جایگاه سوم با امتیاز 95.9 واقع شده است. بازی های رد دد ریدمپشن 2 و الدن رینگ در جایگاه های بعدی قرار دارند.

در دیگر پلتفرم جمع آوری نقدها در صنعت، یعنی متاکریتیک (Metacritic) نیز Tears of the Kingdom با امتیاز 96 از مجموع 87 بالاترین امتیاز سال را به خود اختصاص داد. بازی در فهرست برترین آثار تاریخ متاکریتیک در جایگاه 36 و در فهرست برترین بازی های نینتندو سوییچ در این پلفترم پس از The Legend of Zelda: Breath of the Wild، سوپر ماریو ادیسی و مجموعه پرتال، در جایگاه چهارم واقع شده است.

بازی Tears of the Kingdom حول محور نجات پادشاهی هایرول از دست گانوندورف شرور به وسیله لینک و زلدا می چرخد. گیم پلی بازی مطابق نسخه قبل است، با این حال وجود مکانیک های تازه نظیر اولتراهند (Ultrahand) که امکان ساخت دستگاه ها، وسایل نقلیه و سایر سازه ها را فراهم می نماید، باعث شده تا بازی به مقدار کافی متفاوت از نسخه قبل باشد.

این بازی طبق گفته بسیاری از منتقدان پیروز شده تا از چارچوب های اصلی نسخه قبلی به خوبی بهره ببرد و در این میان از المان ها و عناصر تازه استفاده نموده تا تجربه ای فراتر از آن را در قالب اثری شایسته ارائه دهد؛ اثری که به عقیده بسیاری برترین بازی ساخته شده برای کنسول نینتندو سوییچ تا به امروز است.

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هم اکنون روی نینتندو سوییچ در دسترس است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2190

به "بازی Zelda: Tears of the Kingdom برترین بازی تاریخ اپن کریتیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Zelda: Tears of the Kingdom برترین بازی تاریخ اپن کریتیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید